dinsdag 2 juni 2015

Man Met Bril Koffie - Rotterdam (NL)

Het Rauwe Noorden, ik vind je zo leuk. Oud ben je zeker, maar je wordt steeds nieuwer. Ik vind je nog een beetje leuker sinds Man Met Bril Koffie in de Hofbogen gevestigd is. Dit is niet alleen een koffiebar, met name ook een koffiebranderij. Helaas drink ik geen koffie. Alhoewel ik de smaak nooit heb leren waarderen, waardeer ik de geur des te meer. Terwijl ik geniet van het aroma van koffiebonen, doop ik mijn croissant in de thee en aanschouw ik hoe Vrouw Met Bril koffie maakt. Het is een ambacht. Vergeet oude koffiemolens, ze werken hier met high tech apparatuur. Met uiterste precisie wordt een kop koffie gezet. En zo te zien, met liefde.

The North of Rotterdam becomes nicer and nicer. Especially since the coffeebar Man Met Bril (translation: Man With Spectacles) was located in this district. It's not only a bar, they make their own coffee. Even though I am not a coffielover, I do like the smell. Enjoying the aroma and dipping my croissant in my tea, I watch the Woman With Spectacles making a cup of coffee. It's a craftmanship. Forget old coffieblenders. They work with high tech equipment and make the coffee with precision. And love, so it seems. 

Man Met Bril Koffie, Vijverhofstraat 70, Rotterdam, www.manmetbrilkoffie.nl






Geen opmerkingen:

Een reactie posten